.

.

söndag 31 juli 2016

"jag har lärt mig att leva med smärtan, nu ska jag bara bli lycklig igen"


Haft en bra lördag som nu börjar lida mot sitt slut. Men det spelar inte så stor roll för jag är ledig imorgon med, Gud så skönt. Imorgon blir det nog bara en lugn söndag med uppladdning för jobbveckan. Min sista jobbvecka för sommaren. Hallå eller? Vart tog tiden vägen?


Skulle även behöva få köpt min förbannade byrå till garderoben på IKEA. Kanske imorgon. Kanske inte. Vi får se vad jag känner för. Först ska jag iaf ta sovmorgon. Somnade inte förrän halv fem imorse så det blev lite dåligt med sömn. Det ska jag ta igen inatt =)




Sov så gott där ute, för det ska jag göra. Ja ni ser ju själva hur trött jag är haha.. Vi hörs imorgon! (Vad är det förresten för snett smile jag lyckades få till på bilden haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar