.

.

lördag 23 juli 2016

Lördag


Hej från bilen. Är på väg mot jobbet, jobb 13.30-21.30 väntar. Bästa sättet att spendera en lördag, right? Haha eller inte. Men det blir nog kul, vi är bara fyra stycken som jobbar ikväll så det blir nog ganska mysigt ändå.

Idag har jag legat och myst med Moltisen hela morgonen. Han ville inte gå upp utan låg på min arm i sängen och något mysigare finns ju typ inte så vi låg och drog oss i sängen i flera timmar. Fantastiskt!

Idag gifter ju sig min vän som ni kanske läste i mitt tidsinställda inlägg och jag önska verkligen att jag kunde vara nere i Turkiet och vara med... Men nää istället ska man jobba haha. Tror iaf att dom kommer att få en underbar dag och jag måste erkänna att jag blir lite smått avis. Plötsligt börjar kompisarna gifta sig och skaffa barn (!!!) och själv kan jag knappt bestämma vad jag ska ta på mig på morgonen haha. Men någon gång blir det ju min tur också och det längtar jag efter även om jag inte riktigt är där än :) Har inte riktigt kommit till det stället i livet ännu och det är ingen brådska alls för min del, men just såna här dagar när någon gifter sig eller som förra helgen när jag klappade på Elins bebismage så måste jag faktiskt säga att jag blir lite sugen hehe. Men allt har sin tid :)

Nä nu ska jag snart gå ut bilen, byta om, köpa sallad och sen jobba till ikväll. Efteråt får vi se vad som händer :) Vi hörs senare!


Today.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar