.

.

söndag 24 juli 2016

Smärtattacker och fint väder.


Hejhej från balkongen. Slutade lite tidigare idag, har en del flex så idag när det var lugnt passade jag på att flexa ut vid tjugo i tre. Gött! Haft en superbra jobbdag bortsett från att jag haft smärtattacker från helvetet. Alltså, herregud vad ont det har gjort. Attackerna började runt tolv så jag tyckte inte det var någon idé att gå hem med bara tre timmar kvar utan jag bet ihop. Men ett tag trodde jag nästan jag skulle svimma alltså, usch!

Nu har jag iaf kommit hem och direkt när jag slutade tog jag en extra smärtlindrande tablett (vill inte ta extra när jag jobbar då dom är såpass starka) och den har börjat kicka in nu så äntligen börjar smärtan avta. Det har varit några helvetes timmar alltså, fyyyyy. Så nu ska jag faktiskt lägga mig och vila en stund innan jag tar tag i dagen. Smärtor + mindre än en timmas sömn inatt = helt klart värt med en powernap. Vad som händer ikväll får vi se, det beror på hur ont jag har och hur trött jag är men jag vill ju hemskt gärna ta vara på det fina vädret på ett eller annat sätt =) Så antingen typ sola på balkongen eller åka någonstans och sola och bada hade varit mysigt. Men ja, nu ska jag inte gå händelserna i förväg utan först får jag se hur jag mår!


Nu ska jag njuta i solen ett par minuter till, sen gå in och skrubba mitt ansikte och lägga mig en stund. Vi hörs senare snyggingar! 


View från balkongen just nu och shit vad varmt och skönt det är!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar