.

.

måndag 4 juli 2016


Sovdags nu och ledig imorgon. Jag har tre saker på min to-do-list imorgon:

- Sova länge.
- Fixa matlådor till tis+ons.
- Platta håret. 

That's it. Så det blir nog en väldigt lugn skön dag vilket är rätt så välbehövligt då jag jobbar en hel del framöver. Då får man ta vara på dom lediga dagarna. Har varit rätt så bra på det i sommar faktiskt. Att ta vara på mina lediga dagar. Fick "sommarlov" för en månad sen och har, trots att jag jobbat heltid förutom (första veckan på lovet) hunnit med både London och Oslo, även varit iväg både i Vargön och i Borås, har hängt med flera av mina vänner, hängt med lillebrorsan och storebrorsan, varit på midsommarfest och möhippa, med mera. Och sen massa kvalitetstid hemma framför serie eller ute i solen när den varit framme. Ja jag har hunnit med en del på en månad trots jobb för att jag försöker ta vara på de lediga dagarna jag har och göra saker. Men ibland kan faktiskt även en heldag framför teven vara att "ta vara på ledigheten" enligt mig, det beror lite på väder och hur jag mår och vad jag känner för. 

Imorgon känner jag för att ta vara på min lediga dag genom att bara vara hemma och ta det lugnt, därav min väldigt simpla to-do-lista. Det ska bli så skönt!

Nu = läggdags. Godnatt.


Summer days när dom är som bäst. Upprepad bild men aaaaah det får gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar