.

.

fredag 29 juli 2016

Freeeedag!


Godmorgon på er. Sitter som en zombie i soffan, försöker vakna till liv. Har gått som på autopilot hela morgonen, gjort mig färdig och klätt på mig på ren automatik haha. Är sååååååå trött idag av någon outgrundlig anledning så att jobba lockar inte alls idag. Eller att jobba ska väl bli kul ifall jag nu måste vara vaken haha, men sängen lockar snäppet mer för tillfället. Blä, hoppas dagen går fort så jag får vila lite sen!

I eftermiddag och kväll har jag inga planer ännu. Först ska jag nog hem och powernapa lite hehe och sen så kanske jag orkar hitta på något. För det är ju freeeedag!!!! Ledig både lördag och söndag nu ju vilket ska bli så roligt och skönt :D Vill hitta på massor haha.

Igår köpte jag förresten ett nytt 10-klass-kort på yogan. Har ju inte blivit av att jag gått dit sen i våras (vi kan kalaset sommaruppehåll men egentligen orkade jag bara aldrig komma igång efter jag höll upp under flytten haha) så nu tänkte jag att om jag köper ett kort så måste jag komma igång igen ;) yoga i 40 grader here I come. Men det får bli först efter min semester.

Nä nu ska jag borsta tänderna och sätta upp håret. Vi hörs senare!


Morgonkaffe nr 2! Och Lexi i bakgrunden idag igen haha.


Tillägg: nu är jag redo att gå. Piggnat till lite nu så ska väl orka denna dagen också!



Nu ska jag gå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar