.

.

torsdag 21 juli 2016

Nej :((

FUCK! Tog tempen efter mkt om och men och självklart har jag fått feber.... Först 38,2, en timma senare 38,4 och nu 38,7.. Hoppas det bara är en febertopp nu ikväll för jag KAN INTE VA SJUK NU. Har inte tid, ska jobba på fredag liksom. Ååååh så irriterande. Trodde det var en liten förkylning med snuva och ont i halsen men nä, självklart ska jag få feber med. Hoppas det går över till imorgon, ska ta alvedon och dricka massor med vatten. Febern måste vara borta innan fredag så jag kan jobba, så är det bara.


:((((

Ska nog lägga mig nu faktiskt. Måste friskna till. Vi hörs imorgon när jag vaknat. Hade egentligen planer imorgon på att fika med en kompis men vi får väl se hur det blir med det nu...... Jaja. Godnatt.



Kolla förresten in min lyckliga kisse som äntligen slipper tratten! Han sträcker ur dig rejält i soffan kan jag lova haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar