.

.

tisdag 5 juli 2016

Hemma från jobbet


Hej på er! Kom nyss hem, har tvättat bort sminket och hoppat i mjukiskläder. Ska kolla lite greys innan jag lägger mig så kroppen kommer ner i varv. Det har varit myyyycket att göra idag. Hann inte ta rast förrän klockan var 19 haha helt sjukt. Och jag som bara brukar äta en macka innan när jag jobbar kväll för att vi ändå brukar käka vid 16.30 nångång var ju döhungrig haha. Men det är kul, tiden går så sjukt fort när det är mkt att göra så det är värt att vara hungrig ;) 

Nu ska jag varva ner i nån timma som sagt, för imorgon står klockan på fem, då blir det upp och jobba och sen på kvällen ska jag träffa min lillebror. Mys!



Selfie som ej tillhör inlägget pga ej tagit bilder idag... Från juldagen 15, det var en fantastiskt rolig kväll det, av flera anledningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar