.

.

tisdag 5 juli 2016

I'm done, I can't fight this battle alone


Sovdags nudå! Inte fått gjort något vettigt alls idag men det spelar mig ingen roll faktiskt, det var precis en sån här dag jag behövde. Imorgon är det dags för jobb igen och jag ska köra kvällspass, har av någon konstig anledning massor av kvällspass framför mig nu denna veckan och det känns inte kul alls haha. Men det är bara att bita ihop och göra det. Tre veckor av sammanlagt åtta denna sommaren är redan avklarade och även om det är superkul så längtar jag tills dom sista fem veckorna är förbi för då blir det semester!!! Ser fram emot det såååå mycket, de är tanken på semestern som kommer ta mig igenom dessa veckor ;)

Nä nu ska jag sova. Börjar 13 imorn och innan dess ska jag bara gå upp, äta, fixa mig och allt sånt så jag har med andra ord sovmorgon =) Men vi hörs när jag vaknat och sådär!


Nyduschad mig från förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar