.

.

fredag 22 juli 2016

En bra fredag


Hallå på er! Slutade precis och är på väg hem i det fina vädret, vilket amazing väder va? Har varit sååååå varmt att jobba idag ska jag lova men det har gått bra ändå. Idag blev jag även erbjuden timanställning på avdelningen jag jobbar på till hösten och framåt sen när skolan börjar, och självklart tackar man inte nej till det! Känns fantastiskt, trivs så bra och att jobba någon helg eller kväll i veckan är ju aldrig fel sen när jag har skola =) Så jag är mer än nöjd med denna dag so far!

Nu ska jag hem och göra ingenting, min temp har legat preciiiiis på gränsen för att räknas som feber hela dagen (tagit tempen ett par ggr på jobbet) så behöver nog hem och ta det lugnt. Läsa en bok i solen på balkongen och bara chilla, så får det nog bli! Ville åkt och badat men med tanke på att jag är/har varit sjuk så är det nog ingen toppenidé. Ska ju kunna jobba imorgon kväll liksom. Sen var jag bjuden på en fest ikväll också, dock inte här i Göteborg utan hemma men inte heller det känns som någon toppenidé när jag försöker friskna till. Så får helt enkelt skjuta på såna saker och köra en lugn kväll på balkongen med Loka och melon. Inte helt fel det heller :)

 
Här hade jag velat vara ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar