.

.

tisdag 12 juli 2016

How can you be so heartless?


Nu ska jag lägga mig igen om en stund haha. Blev inte mkt gjort denna eftermiddag/kväll men det känns bara gött! 

Imorgon tänkte jag inleda dagen med en rejäl sovmorgon och sen på eftermiddagen, när Unda slutat jobba, så ska vi hänga. Riktigt niiiice =) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det ska bli roligt att ses för det var ett tag sen! Sen har jag resten av veckan hyfsat uppstyrd faktiskt:

- Onsdag: Jobb 06.45-16. Sen vet jag inte.
- Torsdag: Jobb 13-21.30. Efter det hem och sova eftersom jag jobbar tidigt på fre.
Fredag: Jobb 06.45-16. Sen får vi se lite vad som händer, inte helt skrivet i sten ännu utan jag håller på och kollar upp vad det blir för det finns lite eventuella planer.
- Lördag: Då drar jag till Vargön. Ska på ett...kalas eller vad man ska säga (kan inte säga mer nu, ni får veta mer efteråt) på söndag så tänkte åka upp på redan lördagen så man även kan hitta på något där på lördag kväll. Eventuellt åker jag upp redan på fredagen, det beror lite på hur det blir med det där andra som jag ev. ska göra på fredag. Men antingen blir det Vargön fre eller lör och Jessika ska även hon ditåt så vi tänkte åka tillsammans. MYS :D
- Söndag: Ja då ska jag på det där kalaset som jag får berätta mer om i efterhand.

Det blir nog en rolig vecka skulle jag tippa på och jag ser fram emot lördag & söndag (och kanske fredag beroende på hur det blir). Älskar veckor med mycket att göra, dels är det kul och dels får det mina tankar på annat än sånt som är jobbigt just nu.




Nu ska jag kolla ett avsnitt till eller två och sen sova, vi hörs imorgon :) godnatt på er.



Flääätor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar