.

.

tisdag 19 juli 2016

I min brevlåda...


Hej på er, ska lägga mig nu. Ska försöka skriva lite roligare imorgon, idag har jag inte varit helt med i matchen och då blir blogginläggen lite enformiga haha. Men men. Sovdags nu iaf och imorgon får jag sovmorgon vilket blir superskönt!

Var förresten nere nyss (fem minuter sen ish) och kollade i brevlådan efter paket, jag har beställt hem två ordrar som jag väntat på och upptäckte till min förtjusning att ett paket hade kommit. Paketet innehåller ett klädesplagg och ända sen jag beställde det har jag haft en känsla av att jag skulle bli såå nöjd ifall plagget var lika fint irl som på bild. Vilket jag också blev. Ska visa er imorgon efter jobbet pga trött, sliten och inte på humör för att fota kläder just nu men det är ett riktigt "Lisa-plagg" ;)


Ja ni ser ju. Messy hair och Ozcars gamla hoodie. Inte direkt fotovänligt. Men kolla paketet :D

Nä nu behöver jag sova, hela kroppen ropar efter sömn. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar