.

.

måndag 22 juni 2015


Åker spårvagn, påväg till sjukgymnasten. Jag var inte det minsta sugen på att gå upp imorse kan jag säga. Inte alls, hade gärna legat kvar och sovit en timma till eller två. Men nu är det som det är och jag hoppas besöket hos sjukgymnasten går fort så jag kan åka hem och ta det lugnt en bra stund innan det blir jobb :)

Går förövrigt och funderar lite på vad jag ska ha på mig när jag jobbar sedan. Just nu är det sol med lite moln men ganska varmt, men i EM/kväll ska det bli regn. Så jag vill ju ha något som skyddar mig från regnet. Samtidigt går jag runt sjukt mkt när jag jobbar, vilket blir ganska varmt, så vill inte bli alldeles jättesvettig. Så något regntätt som varken är för varmt eller för kallt alltså... Hmm.

Nu ska jag av vagnen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar