.

.

tisdag 16 juni 2015

Läggdags, utbildning, VIP.


Läggdags nu för mig. Kollat två avsnitt oitnb och skrivit upp alla mina jobbdagar, doktorstider och liknande i min kalender - dock bara till mitten av juli för då tar min kalender tyvärr slut. Sååå jag måste köpa en ny så jag kan fylla i även för resten av sommaren.... I vilket fall så börjar jag måndagen med ett kvällspass, bra eller dåligt vet jag inte men så det får duga. Jobbar ungefär hälften dag och hälften kväll detta år. Och så ska jag även ha en veckas semester mitt i allt - skönt! Så jag jobbar från nästa måndag till typ 20 augusti med en veckas semesterpaus på mitten då jag ska göra något riktigt kul och framförallt skönt. Men det kan jag berätta mer om imorgon eller så, vid något tillfälle när jag inte är på väg att gå och lägga mig =)

Imorgon då, då ska jag på utbildning mellan 13-16. Ska få dokumentera i datorn mer detta år än jag gjorde förra sommaren så imorgonn ska jag på en utbildning om dokumentation i just det dokumentationsprogrammet som dom använder på mitt jobb. Perfekt timing måste jag få säga, då vi denna termin i skolan har pratat mycket om hur sjuksköterskan ska dokumentera :) dock går jag ju inte som sjuksköterska när jag sommarjobbar eftersom jag bara kommit halvvägs i min utbildning, men ändå - det känns skönt att ha ganska bra koll så känner jag mig inte helt lost imorgon haha. Så det är så jag ska spendera mon eftermiddag imorgon. Förmiddagen blir det nog bara chill hemma och på kvällen har jag ingen aning. Vi får se =)

Fick förresten hemskickat en VIP-biljett till en krog här i Göteborg som jag kan använda året ut. Ingen aning om varför, då jag inte springer särskilt mycket på krogen. Jag trodde först att det var ett brev som skickats fel men nej, det stod Lisa på kuvertet. "VIP" innebär tydligen att jag har gratis inträde på fredagar. Helt okej =) ifall jag väl bestämmer mig för att dra en runda på Excet så är det ju alltid skönt att slippa betala inträde. Jag och Unda har pratat idag om att ta en krogrunda snart, vi får dra dit då helt enkelt, hehe. Nä men helt ärligt har jag funderat på varför dom skickade hem det.... Och jag har inte kommit på något vettigt svar, men det var ju snällt! Tacktack till dom från mig :)

Nu ska jag sooooovaaaaaa, sen vakna, fixa mig, utbildning och sen får vi se. Vi hörs när jag vaknat och så helt enkelt. Pusspuss på er.


Nämen! Jag har borstat tänderna nu under tiden jag bloggat (multitasking, håller eltandborsten med vänster hand och mobilen med höger) och kolla vem som sällskapat mig på axeln :) så himla mysig är hon, min prinsessa! Bästa katten ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar