.

.

torsdag 25 juni 2015

Torsdag!


Goddag på er. Vad gör ni? Själv sitter jag i sängen, dricker lite kaffe och förbereder mig mentalt för en till jobbdag haha... Har redan gjort mig färdig så det enda jag måste göra innan jag går är att bädda sängen, därför kan jag sitta här en stund och softa nu. Om 25 min ska jag till vagnen & vidare till jobbet. Långt pass idag, 14-22 och sen är jag FÄRDIG för veckan. Det får vara min motivation ikväll om det känns tungt - att jag får långhelg :) i helgen har jag lite grejer att göra och det har jag även imorgon så det ska bli kul! Men det kan jag berätta lite mer om senare ikväll eller något. Nu ska jag googla fram kvällens väder, bestämma skor&jacka utifrån väderprognosen, bädda och sen kila iväg. Men först - dricka upp kaffet =)


Morgonmys med min tjockis förut! Älskar hennes valkar när hon sitter som på bilden hihi.,. Så söt!! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar