.

.

lördag 20 juni 2015

Ångest osv


Jag hade rätt - det blev en riktig slappdag idag. Har som längst tagit mig till balkongen. Men det är skönt ibland :D

Nu sitter jag i soffan med feet ångest. Okej det där lät värre än vad det är, men jag har brutal ångest över att börja jobba på måndag. Vanligtvis brukar jag vara åtminstone liiiiite taggad när något ska påbörjas men nu känner jag bara ångest. Förmodligen för att jag haft ett jävla skithalvår (lite mer än ett halvår) med magen. Det har varit smärta hit och dit, trötthet utan dess like och fler svängar på sjukhuset sen i september än vad jag tidigare varit i mitt liv sammanlagt, typ. Så nu när magen äntligen lugnat sig lite, den senaste månaden, så hade jag bara velat vara ledig. Ta igen missad tid, tid jag lagt på att vara sjuk. Hade velat sova ikapp, vända rätt dygnet och bara njuta av att må lite bättre. Men jobba måste man, det förstår jag ju såklart. Men det är ändå en ångestgivande faktor och jag önskar att jag kunde ha en sommar helt utan jobb innan skolan börjar igen i september. ååååh :(( får hoppas ångesten försvinner successivt i takt med att jag jobbar! 

Nu ska jag glo film med mitt mysiga sällskap. Vi hörs lite senare!


Hej tjockt hår haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar