.

.

måndag 22 juni 2015

You make me happy


Nu ska jag strax lägga mig. Tidigaste jag lagt mig på länge haha. Hur det kommer gå att somna ska bli spännande att se, hoppas jag somnar direkt :) idag har det inte blivit så mycket gjort. Var iväg och hämtade bilen som stått hos vännerna sen midsommar (tog bil dit då, taxi hem) eftersom bussförbindelserna dit ut skulle ta sån fruktansvärt lång tid på midsommar. Men igår orkade jag inte hämta den så den fick stå tills idag. Tur att dom hyr tre parkeringar och har två bilar för då kunde min lilla bil stå där ett extra dygn utan problem, hade det varit betalparkering hade jag ju varit tvungen att hämta den igår :) sen har det fixats matlådor till imorgon + solats massor, duschat Lexi och mycket mer blev det inte gjort idag. Vågade inte göra så mkt med tanke på magen imorse, ber till Gud eller vem som nu är där uppe att magen INTE krånglar såhär imorgon! 

Klockan står på halv nio, upp och iväg till sjukgymnasten där jag har tid klockan 10. Tar väl max 40 min så efteråt hinner jag hem och samla lite energi innan jag behöver åka till jobbet runt halv två. Sen jobb mellan 14-22. Kommer bli en låååång dag. Tycker inte alls om att jobba kväll då jag har så svårt att somna efteråt (blir så uppe i varv) men det får väl gå. Blir upphämtad efter jobbet av en viss snygg man så det ger ju åtminstone lite guldkant på en annars ganska tråkig dag. Att få komma hem och avsluta dagen med lite mys ;)

Jaja, nu ska jag sova iaf. Idag har ni läst lite dåligt och när ni läser dåligt tappar jag motivation. Men jag kommer iaf uppdatera som vanligt imorgon, går ju ganska mycket på mitt jobb mellan husen så då hinner jag lägga upp lite inlägg. Ifall jag blir tillräckligt motiverad då, förstås ;) godnatt på er!

Bild: Även idag har vi hängt ute i solen, jag och min sessa.



Och en liten bild på mig för en stund sen. No make or anything utan bara ett par trötta ögon efter min jobbiga morgon (japp, en jobbig-mag-morgon påverkar hela dagen men det blev något halvleende på bilden åtminstone).






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar