.

.

onsdag 17 juni 2015

Nattinatt


Läggdags nu :) imorgon ska jag träffa Unda, först ska vi in till stan en sväng och sen ska vi till IKEA. Unda ska köpa lite grejer till nya lägenheten som vi ska lyckas bygga ihop, HAHA. Skrattar av bara tanken på hur det kommer att se ut.... Ska även till systemet imorgon, inhandla några cider till midsommar. Har massor av vin hemma, köpte fan två boxar senast men eftersom jag var snurrig efter väldigt lite så blev det massor över haha. Så kanske borde dricka det istället? Vi får se. Ska in och kika om det finns några roliga cidrar, annars får det bli vin. Wiho jag känner mig lite smått taggad :))) märks det eller? Haha.

Nu borde jag sova faktiskt, så jag orkar upp imorgon. Har ingen brådska upp då jag och Unda har bestämt att vi ska höras när vi vaknat men jag vill ju inte ligga och sova hela dagen som en tönt haha. Nä skämt åsido - det är helt klart dags att sova. Natti på er =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar