.

.

tisdag 16 juni 2015

Spanieeeen


Det gick fort, utbildningen skulle inte vara slut än på en stund men jag är redan på väg hem :) skönt! Solent kvar så jag ska hem och göra kaffe och sätta mig på balkongen. Mys. Sen har jag inga direkta planer idag faktiskt, sparar mig till imorgon för då har jag och Unda grejer på g haha. Kommer bli mycket spännande måste jag erkänna ;)

Och just det - jag nämnde igår att jag skulle göra något roligt under min semestervecka mitt i sommaren. Vill ni veta vad? Jag ska till Spanien. Japp, alldeles nyss hemkommen från New York men om mindre än en månad bär det av en vecka till Spanien. Sol, bad, god mat och trevligt umgänge. Känns som en skön paus mitt i jobbandet. Längtar! Jobbar tre veckor och sen bär det av. Eftersom New York inte direkt var en sol- och badsemester utan mer "upptäckarsemester" så ska det faktiskt bli kul att dra iväg en vecka för bara sol&bad :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar