.

.

torsdag 18 juni 2015

Cider


Införskaffat några cidrar till imorgon. Alltså, hur fina är inte cidrar? Olika tjusiga färger i fina glasflaskor! Tre av dem har smaker jag aldrig sett tidigare, men det är väl alltid kul att prova något nytt :) den röda xiden i mitten ser läskigt god ut. Längesen jag drack cider faktiskt, ska bli gott. Fast Cola är enligt mig alltid det godaste. Jag är inget jättestort fan av alkohol då jag tycker det smakar äckligt men cider är okej och även svaga drinkar. Vin funkar också, helst rött för mig då jag tycker det ger mysig stämning. Men Cola är alltid godare. Dock blir man inte snurrig på Cola och hur töntigt det än må låta så kan det vid vissa tillfällen vara roligt/trevligt/underhållande att bli lite rund om fötterna. Typ som imorgon :) kommer dock ta med en flaska Cola också, jag avskyr all alkohol till mat så medan jag äter tänker jag undvika cidrarna. 

Iallafall så har jag allt förberett till imorgon utom håret, det ska duschas och plattas senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar