.

.

fredag 26 juni 2015

Varmt!


Hej på er! Jag åker spårvagn (ovanligt) på väg till Sahlgrenska. Är supertrött och hade nog behövt sova några timmar till egentligen. Men tyvärr finns det ingen tid för det idag så jag får bita ihop haha. Fint väder är det iaf, supervarmt. Jag har kjol och fryser inte det minsta och klockan är inte ens tio än. Snacka om att det blir balkongstek när jag ska hem och invänta att det blir dags att åka till sjukgymnasten!! :) och jag måste bara poängtera - fyfaaaaan vad skönt att vara ledig idag. Hade ju dött av värmeslag av att vandra runt för mycket utomhus idag. Istället ska jag tänka på mina jobbarkompisar medan jag sitter på balkongen sen i endast korta korta shorts och ett linne och sörplar på en Loka =) fett värt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar