.

.

torsdag 11 juni 2015

"Tell me does she kiss, like I used to kiss you? Does it feels the same, when she calls your name?"


Kom tillbaka till hotellet för en och en halv timma sen ungefär efter att ha varit på mamma Mia. SÅ JÄVLA GRYMT! Skojar inte alltså. Dom sjöng grymt, såg förbannat bra ut och det var en grym show helt enkelt. Helt klart värt!!!! 

Efteråt strosade vi runt lite vid Times Square och sen haffade vi en taxi och åkte hem. Idag har varit en underbar dag med besök i Rockefeller center, shopping, turisting på Manhattan, god mat och fantastiskt fint väder. Brände mig t.om lite på axlarna idag, så soligt och varmt har det varit. Visste inte ens att jag KUNDE bränna mig, det har nog aldrig tidigare hänt. Eller visst har jag fått en mer rödbrun ton på axlarna emellanåt när jag varit i riktigt varma länder men aldrig så att det har svidit vilket det gör nu. Jaja, då har man provat det också!

Haha ja lite färg har man allt fått, kolla bara där jag haft klockan under dagen så ser ni......



Imorgon ska jag och mamma somsagt på en speciell guidad tur, en tur med lite speciell inriktning kan man väl säga. Vad det är för tur får ni veta imorgon men jag är grymt taggad ska ni veta iaf. Så därför är det hög tid för mig att sova nu, klockan står på halv åtta och då ska jag upp, ta en dusch, äta frukost och sen bär det av. Hoppas jag har lite mer tur vad gäller wi-fi under dagen imorgon så jag kan uppdatera flitigt =) 

Provade förövrigt världens finaste långklänning förut, satt som en smäck gjorde den och skön som fan. TYVÄRR vet jag inte när jag skulle ha användning för den eftersom den inte bara är helt svart och vardaglig utan den är lite mer "fin" så den är lite svåranvänd och jag valde därför att inte köpa den. Ångrade det redan när jag gick ur affären och ångrar det fortfarande. Men NÄÄÄR SKULLE JAG HA ANVÄNDNING FÖR DEN LIKSOM???? Skulle jag ha det hade jag köpt den dirrrr. Nu valde jag ju att inte köpa den men det kanske får bli ändring på det imorgon........jag menar COME ON hur snygg var den inte?? Med en liten slits uppför halva benet därbak också, perfekt passform och allt. Ja den var riktigt grym alltså. Om jag kommer på tre tillfällen den skulle vara användbar så kommer den bli min imorgon, hehe. (Ursäkta stöket i provrummet, det blir lätt så....)



Nä, nu måste jag sova. Upp om sex timmar. Ni därhemma har väl redan gått upp haha =) gonatt från mig och hoppas ni får en bra dag så hörs vi när jag äter frukost om några timmar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar