.

.

måndag 15 juni 2015

"until today, I've been hoping you'll come back. But from this moment, my hope is gone and in my eyes, you're dead"


Ja denna dagen är inte mkt att hurra för, har faktiskt inte gjort något mer än att vila/sova och kolla på nya säsongen av orange is the new black. Imorgon hoppas jag på att vara som vanligt igen. 

Även om jag vilat/sovit typ hela dagen så ska jag faktiskt lägga mig nu. Imorgon ska jag träffa Unda (som flyttat hit nu :D) och vi ska äta frozen yoghurt och hänga. Vill vara pigg till det så jag tänker lägga mig nu även om jag sovit hela dagen. Imorgon står det inte mycket på schemat - hänga med Unda + packa upp + skriva ner mitt sommarjobbschema i kalendern är faktiskt mina enda planer imorgon. Men det är skönt, för jag kommer nog säkert vara lite trött imorgon med!
  
Mina nya muggar på bilderna nedan. Den översta är från Starbucks och den nedersta är från SATC-affären. Om ni inte förstått det så är det ett sex and the city citat som står på muggen. Och så är den ju rosa. Love it! Love them both och dom kommer garanterat sörplas mycket kaffe ur. 





Jag känner mig inte föööör fräsch idag alltså haha. Kanske ni ser på bilden. Tur att jag fått lite färg iaf, hade sett ännnnnu mer ofräsch ut ifall jag var grå haha.... Nä men jag trodde faktiskt bilden skulle se hemskare ut för jag känner mig som den mest ofräscha personen i hela världen då jag är trött, har huvudvärk, torra ögon, svullna läppar, risigt hår etc pågrund av jetlag. Men det känns väl mer än det syns. Nu ska jag sova iaf. Hörs imorgon och jag tänkte inviga ett par av mina nya skor imorgon när jag ska träffa Unda så då ska jag se till att ta bild så ni får se dem på och se bättre hur de ser ut i färgen osv jämfört med dom kassa bilderna jag tog häromdagen =) vilka jag ska inviga har jag dock inte bestämt än - det får vi se imorgon!

Nattinatti, nu ska jag krypa ner med Mr och Lexi. Myspys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar