.

.

lördag 13 juni 2015

Hemma!! Eller aa jag befinner mig just nu på Landvetter. Ska anmäla mitt bagage försvunnet. Det blev nämligen jävligt tight vid planbytet i Paris så även om vi hann med planet så gjorde inte väskorna det. I'm so very disappointed... Haha nejdå, är bara lite orolig att min lilla väska ska ha kommit bort helt och hållet, är den bara ett flyg sen är det ju lugnt. Så jag korsar fingrarna och hoppas på det bästa. Dom verkar ha fått ordnat ett ganska bra system för sena väskor iaf för direkt när vi landade kom sms om att väskorna blivit kvar i Frankrike.... Så förhoppningsvis sitter dom på nästa plan hem och kommer så snart som möjligt.


Hahaha varför händer detta ens mig, jag som är lite av ett kontrollfreak som vill ha alla saker rätt ordnade på rätt plats vid rätt tid...... :( jaja. Ska försöka att inte vara alltför stressad över det. Nu blir det en kaffe från EH som jag precis köpte och så blir det en sväng till Ozcars mamma för att hämta min lilla Lexi. Längtar efter henne <3



Latte utanför flygplatsen. Stekig färg jag fått. Inte lika varmt här dock. Saknar redan NY.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar