.

.

tisdag 30 juni 2015

En bättre dag


Lunchbloggning. Har precis ätit, pasta- och quornsallad hade jag med mig idag. Med goda grönsaker, fetaost och cesardressing på. Mummmssss! Så nu sitter jag här jättemätt med en kopp kaffe och bara tar det lugnt. Sjukt vad fort denna dagen gått alltså, halva dagen gjord redan. Love it!

Känner mig faktkskt ovanligt glad idag för att ha gått upp klockan halv sex. Kanske för att det är fint väder? Eller kanske för att dagen bara flugit iväg? Eller kanske för att jag jobbat sida vid sida med min fina vän och kollega Lenita idag (som jag förövrigt inte träffat på eeeevigheter, kul att vi kommer ses en del på jobbet nu i sommar)? Eller kanske bara för att livet känns ganska bra idag? Jag vet inte, förmodligen beror det på en blandning av alltsammans. Skönt är det iaf. Älskar bra dagar :)


Ohyeah, feelin fierce. Eller något hah..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar