.

.

tisdag 30 juni 2015

Tisdag



Godmorgon på er! Läget? Själv är jag ganska pigg och glad, förvånansvärt då jag hade otroligt svårt att somna igår. Mr somnade vid halv elva och jag gick och la mig vid tolv. Kunde inte somna alls och vid tvåtiden gick jag upp och stängde av teven för Kevin hade somnat framför den. Så jag somnade väl runt halv tre. Trots det kände jag mig faktiskt rätt pigg när klockan ringde vid halv sex men det lär väl slå tillbaka i eftermiddag. Kanske får bli en liten powernap när jag kommit hem!

Nu sitter jag iaf på jobbet, på kontoret och väntar på dagens schema. Sol&varmt är det ute också och klockan är inte ens sju än - detta kommer nog bli en vaaaaarm dag. Längtar hem till stek på balkongen, eller varför inte en sväng ut på stan? Vi får se hur pigg jag är sen helt enkelt. Nu ska jag dricka det sista kaffet och sätta igång, så vi hörs lite senare. Puss&kram!

Skinnjacka, slitna jeans och AirMax idag. Undrar hur många tanter som kommer påpeka idag att mina "byxor har gått sönder". HAHAH.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar