.

.

fredag 26 juni 2015

Mistake or not? Only time can tell.


Läggdags nu! Blev två avsnitt av min nya serie white collar. Sjukt bra. Seg första avsnittet men nu - sjukt bra! Och skönt att ha fem säsonger framför mig, speciellt nu när jag inte har så mkt tid för serietittande. Den kommer räcka läääänge :)

Imorgon (sen) är det fredag och jag är ledig. Ska dock upp hyfsat tidigt ändå, ska vara på Sahlgrenska klockan 10. Blääää segt. Men nödvändigt så jag får stå ut! Det lär väl ta någon timma och därefter ska jag hem och vara hemma någon dryg timma tills det är dags för sjukgymnasten. Jag ska få mitt individuella träningsprogram imorgon. Spännande, hoppas det är bra =) så där ska jag vara klockan 13 och träna med sjukgymnasten i ca en timma. Blir en snabbdusch där på sjukhuset och sen ska jag direkt in till stan och möta upp Undisen. Vi ska äta froyo och fira att jag klarade min tenta :) och umgås såklart! Klockan fem börjar hon dock jobba så när hon drar sig mot jobbet ska jag dra mig hemåt. Och kvällen är hittills oplanerad. Beror lite på hur jag mår, hur pigg (trött) jag är och på vädret =) 

Även lördag och söndag har jag planer men det kan vi ta imorgon. Ska utnyttja mina lediga dagar till 200% haha! Men först ska jag sova, nu alltså. Hörs när jag vaknar gullisar :) puss på er! 


Ni får en före-läggdags-bild. Roligare än så blir det ibte just nu haha. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar