.

.

tisdag 23 juni 2015


Goddag på er. Läget? Själv sitter jag och äter lunch, äter "resterna" av min mat som aldrig tog slut igår. Italiensk pastagrej som jag aldrig kan uttala, samma som jag alltid äter på vapiano iaf - huuur gott som helst och perfekt att värma upp för den är nästan godare då än nygjord faktiskt. Mummmmmaaaa!  Börjar igen om typ 25 min och har ca fyra timmar kvar innan jag får åka hem och lägga mig. Är inte särskilt trött så hem och sova är inget jag behöver, men jag måste hem och inta soffläge för jag har så hdjejehrjkekekrjrkwkej (tänk er massa svordomar) ont i magen. Det är helt otroligt irriterande och jag vill bara ge mig själv en fet box i magen och säga till den att skärpa till sig men tyvärr tror jag inte det hjälper. Hoppas det lättar under eftermiddagen, har tryckt i mig lite knark som förhoppningsvis hjälper snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar