.

.

tisdag 23 juni 2015

Just another day


Nu åker jag vagn :) så himla skönt att ha typ 100 meter till spårvagnen på morgonen, allt blir sååå-åååå mycket enklare då än om man måste gå en kvart klockan halv sju på morgonen. Att gå 100 meter däremot orkar man ju (och jag överdrivet inte endå det ÄR verkligen hundra meter från min portdörr till hållplatsen.

Idag är jag välutrustad klädmässigt. Regnjackan är PÅ, även om solen lyser för tillfället. Solen lyste nämligen starkt även igår när jag åkte till jobbet men det slutade ändå med att jag blev dränkt så idag tänkte jag vara lite smartare och köra regnjacka istället för att förlita mig på att jag hinner få upp paraplyt direkt om det kommer en skur. Japp... Jag känner mig helt sjukt smart.

Nu ska jag spendera resten av åkturen med att läsa bloggar och Aftonbladet och när jag är framme väntar en kopp kaffe innan dagen drar igång. Nu kör vi detta passet också!


Kolla förresten vad jag införskaffade i USA - handsprit med god doft. Ja det är annat än den vanliga handspriten på jobbet som bara luktar...vodka.... Nu kan jag dofta gott samtidigt som jag har sterila händer. Perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar