.

.

söndag 21 juni 2015

Godnatt!


Hej på er. Skrivit rätt tråkiga inlägg idag om jag får säga det själv. Men det blir lätt så en dag då jag inte gör något speciellt. Midsommar var (ifall jag inte nämnt det ännu, minns inte) iaf toppen, en bra kväll med massa goa människor! Det gör jag gärna om snart :) tyvärr tog jag inga bilder, glömde heeeelt bort det men ni kan få se en på mig som jag fick skickad till mig idag. 

Haha snodde en riktig krans till skillnad från min fejk



Imorgon ska jag försöka pallra mig upp tidigt. Ska nämligen upp tidigt på måndag och gå till sjukgymnasten, eller fysioterapeuten som det numera heter. Vet inte riktigt vad det är hon ska ge mig för övningar, men hon ska i varje fall ge mig tips på vad jag kan göra när smärtan i magen kommer, så jag antar att det är olika typer av andningsövningar eller liknande. Så dit ska jag på måndag morgon och sen hem och äta något innan jag drar och jobbar. Japp, mitt första jobbpass för sommaren blir ett kvällspass tätt följt av ett dagspass dagen efter. Bläääää de är det absolut sämsta upplägget. Att jobba från 14-22 på måndag, hem och sova och sen börja klockan 7 på tisdag morgon. Hejdå livet, typ. Haha nej nu ska jag inte vara sån, jag bara ogillar starkt att jobba tidigt dagen efter jag jobbat kväll. Inte min grej.

Jag kommer ha nedräkning när jag jobbar. De tre veckorna innan Spanien är 21 dagar och jag jobbar 15 av dem. Så jag har skrivit upp siffror, från ett till femton i min kalender och för varje dag jag jobbat kan jag kryssa för en siffra. Sånt tkr jag är kul, lite vardagspepp och motivation att se hur siffran blir lägre och lägre tills jag slutligen når mitt mål - Spaniennnnnnn! Även de fyra veckorna jag jobbar efter Spanien kommer jag köra nedräkning, men då kommer jag räkna ner dagarna tills jag får "sommarlov" igen. Japp, jag har nämligen exakt två veckors sommarlov EFTER jag jobbat klart innan skolan sätter igång igen. Längtar redan. 

Nu däremot ska jag lägga mig och sova, krypa ner bredvid min lilla kisse som redan lagt sig och längtar efter mig. Så himla mysigt:) jag ska försöka skriva lite roligare inlägg imorgon, tänkte försöka hotta på något då eftersom det är min sista dag i "frihet" haha. Så hoppas vädret blir kanon, som idag!

Kisse i soffan förut:


Godnatt och puss på er. Hade gett min vänstra hand för att vakna upp till den fantastiska utsikten nedan imorgon, istället för att vara här....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar