.

.

torsdag 25 juni 2015

Jobbelijobb


Jobbjobbjobb. Fullproppat schema idag så tiden bara springer iväg. Så jäkla gött, då slutar jag ju snart ;) fem timmar kvar haha. När jag slutar blir det hem, äta och sen ska jag och Mr kolla på serie. Japp, han har lovat att stanna uppe med mig och kolla ett avsnitt även om jag inte är hemma förrän strax efter tio. Mysigt <3 sen när han lägger sig får jag kolla min egen serie, det är faktiskt en helt ny jag börjat kolla på som jag aldrig tidigare sett eller hört talas om. Fanns fem säsonger av den på Netflix så jag var tvungen haha, då har jag avsnitt att kolla på ett bra tag framöver. Bra är den också, men just nu minns jag inte det exakta namnet, lovar att dela med mig av det senare ikväll ;) nu ska jag jobba vidare så jag får gå hem någon gång. Hörs i min nästa lilla paus!

Och jo, jag har hår även om det ser kortklippt ut på bilden haha - hänger i en fläta bak på ryggen :)



Grym matchning jag körde idag också, tröjan och skorna ;) perfekta skor att jobba i, så BRUTALT sköna alltså. Åh.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar