.

.

torsdag 11 juni 2015

Broadway


Sorry för dåligt bloggande, vet att jag skulle blogga bättre idag men har varit iväg exakt heeeela dagen. Planen var egentligen att dra tillbaka till rummet under dagen och vila en stund innan vi drog ut nu på kvällen men det fanns för mkt att göra =) nu ikväll blir det musikal på Broadway, mamma Mia ska vi se. Och jag har även fått shoppat idag, en klänning (var tvungen att snabbt inhandla en eftersom vi inte hade tid att åka hem och byta om), ett par MK-brillor och ett MK-armband samt lite smågrejer. Riktigt nöjd med mina köp! Nu blir det somsagt musikal efter en middag på restaurang. Fett mysigt =)


Här inne befinner vi oss nu.



En ihopslängd outfit som jag fick springa och köpa nu till kvällen, då jag inte ville ha mina slapp-shorts på musikal. Skorna fick dock duga haha.



Broadway.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar