.

.

söndag 28 juni 2015

I'm back


Som ni kanske märkt skippade jag bloggen helt i helgen. Har inte känt för det, inte varit sugen och sen läser ni så dåligt när det är fint väder så det var helt enkelt inge kul :) men har gjort massa saker, orkar inte skriva om hela helgen haha. Idah har jag iaf varit i Vargön hemma hos mamma och dom på kalas. Mitt lilla kusinbarn fyllde tre år idag, så söt <3 så det blev tårta och korvgrillning. Nu är jag tillbaks i Göteborg, chillar bara. Sjukt välbehövligt idag haha! Kevin är här också, jag parkerade honom framför FIFA så han lär väl sitta där en stund. Han ska sova här inatt också =) imorgon blir det back to work och en helvetes-vecka börjar... Usch, ryser av ångest av att bara tänka på det, jobbar så sjukt mkt denna vecka.....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar