.

.

tisdag 23 juni 2015

Make up from bareMinerals


När jag var i NY bestämde jag mig för att köpa nytt smink, eller rättare sagt en ny "bas". Har läst och hört mycket gott om bareMinerals men har aldrig köpt det själv, inte förrän nu. Måste erkänna - jag är positivt överraskad. Vilken jävla bra bas!! Riktigt supersmink alltså. Naturlig, jämn och fin bas som inte ser överdrivet "sminkad" ut men som ändå täcker över ojämnheter - ja jag är uppriktigt förvånad. Förstår verkligen hypen över dessa fantastiska produkter och kommer nog aldrig köpa något annat i framtiden. 

Tänkte visat er en bild på mitt face med och utan smink men eftersom jag aldrig orkar sminka mig till jobbet mer än med kanske lite mascara så får det bli en annan dag. Jag brukar inte använda bas dagligen just eftersom jag tycker om att låta huden vila och för att jag har ganska bra hud naturligt men med mina nya produkter blir jag nästan sugen på att sminka mig ändå bara för att det blir så fint haha. Det är ett bra betyg. Dom får fem av fem Lisor.

Ni kanske vill veta vilka produkter det var jag köpte också som är så himla bra... Det var en flytande foundation kallad Complexion rescue (superdryg verkligen , den kommer räcka huuuur länge som helst, räcker med en droppe till hela ansiktet typ) och ett mineralpuder att ha över för att få ett lite mer matt resultat. Love it!


Nu ska jag vila en kort stund, sen mat & serie med Mr när han kmr hem till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar