.

.

onsdag 17 juni 2015

Vad ska jag ha påååå mig på midsommar???


Godkväll på er. Läget? Själv har jag precis kollat ett avsnitt orange is the new black och nu provar jag lite kläder. Håller på att bestämma vad jag ska ha på mig på midsommar..... Det ska bli regn enligt min väderapp så en kort klänning känns ju inte så lockande. Men jag vill inte ha tråkiga jeans heller...... Hmmm får suga lite på den, funderar dock på långklänning eller en lång kjol. Så jag inte fryser ihjäl om benen ifall det regnar. Men vi får se, vädret kanske hinner ändras innan fredagen är här. Hoppas på sol!! En kort klänning eller kjol känns ju mest "midsommar" egentligen så hmm.

En sak är jag säker på iaf när det kommer till midsommaroutfiten och det är att jag vill ha något nytt på mig. Jag har funderat ANTINGEN på alternativ nr 1 = ett nytt linne med snygg rygg (köpt i USA) tillsammans med mitt nya arm/halsband från Swarovski (också köpt i USA) se bilder nedan:



Typ någon sånt. Halsbandet går även att ha som armband och då ser det ut såhär: 

Ovansidan

Undersidan 

Så ja, det vita linnet med fin rygg på bilden med hals/armbandet till, antingen som halsband eller armband plus en tight kort kjol (om det inte ska regna/bli för kallt), ELLER alternativ nr 2 = en vit blazer/kavajliknande sak med fickor med silvriga dragkedjor. Den köptes under min last minute shopping i NY - se bilderna nedan:



Skulle jag ha den skulle jag nog köra med kort eller lång (beroende på vädret) antingen klänning eller kjol.

Vi får se helt enkelt. Jag bara provar och mixar och har lite roligt med kläder här hemma just nu. Men något nytt vill jag ha på mig iaf, oavsett om det är en hel outfit eller bara ett nytt armband. Och en krans i håret ssåklart - det är ju midsommar :)

Ska kolla ett avsnitt Orange till och sen sova, så skriver ett litet inlägg när jag borstat tänderna sen. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar