.

.

onsdag 10 juni 2015

Manhattan by night


Ligger i sängen nu, varit ute i stan och vandrat runt på Manhattan samt Brooklyn sen klockan nio imorse. NIO. Och kom hem för typ en timma sen. Det blev många timmar på stan med andra ord. Riktigt mysigt. Därav har jag bloggat dåligt under dagen också. Igår drog vi ju tillbaka till hotellet en stund innan middagen så då kunde jag skriva från rummet men idag har jag bara haft möjlighet under lunch och middag. 

Idag har vi iaf strosat runt och sett massa saker (som jag visat lite bilder på i föregående inlägg) samt gått i ett enormt shoppingcenter i säkert två timmar. Har även gått i en heldel affärer om man inte räknar med shoppingcentret. Jag som älskar affärer hehe. Två väskor och en söt topp fick jag med mig idag iaf. Och jag kollade in lite andra grejer som jag ska köpa på torsdag. Underkläder, skor mm. På torsdag ska jag och mamma nämligen köra lite girl-time i stan och gå på en speciell tour mm samt shoppa loss och då tänkte vi gå lite mer i dom affärerna som killarna inte tycker är lika roliga. Typ Victorias secret. Tog en snabb sväng därinne idag och såg massor med snygga underkläder, meeeen jag kände att sånt är roligare att gå och kolla på med mamma utan att släpa runt på grabbarna. Så sånt ska vi göra på torsdag + en guidad tur som jag ser sjukt mkt fram emot men som jag inte kommer berätta mer om förrän närmare. Lite spänning måste det ju vara, nu måste alla som är nyfikna på vilken tour vi ska på klicka in här på torsdag också, hehe. 

Nu ska jag snart sova. Efter att ha gått runt i tretton timmar är jag helt slutkörd, men jag älskar det för det innebär att jag kommer sova gott inatt. Imorgon blir det upp tidigt för frukost och sen får vi se lite vart dagen tar oss. Har lite planer. Ska försöka uppdatera med lite roligare inlägg under dagen imorgon också, men allt beror ju på om det finns wi-fi, OCH om jag fastnar i affärer haha, för i såna lägen glömmer jag heeeelt bort bloggen ;) jaja, borsta tänderna och sova var det nu. Hörs när jag vaknat igen. Natti på er, eller godmorgon kanske jag ska säga till er för ni går väl snart upp därhemma ifall ni ska jobba, klockan är ju typ sex på morgonen där och tolv på kvällen/natten här.


Helt underbar kvällsutsikt med alla lampor!!! Bilderna ger inte utsikten rättvisa för fem öre men det var det bästa jag kunde få med en iPhonekamera genom ett fönster. Men utsikten irl är alltså helt fantastisk såhär på kvällen, hade kunnat ligga här och bara kolla i flera timmar haha..


Empy ser man på hörnet i båda bilderna också. Så söt <3


PS. Jag vet förut att jag skrev att jag skulle visa er min nya väska idag, men jag har ångrat mig. Har ångrat mig pga att jag kom på den grymma idén att visa er ALLT jag shoppat på samma gång istället för lite i taget. Så jag tänkte slänga upp allt på hotellsängen och fota typ på fredag eller något och visa er så ni får se allt på samma gång. Sounds good, right?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar