.

.

måndag 15 juni 2015

Framtida flytt!

Är piggare idag. Mycket piggare, känner mig normal igen nästan. Skönt! Hänger för tillfället med Unda i stan. Hon provar massa skor så jag passar på att blogga en sekund. Hittade många snygga skor jag också. Meeeen eftersom jag har fem par nya från NY så får jag hålla mig. Kanske ska gå in alla dom innan jag köper nya hehe. Plus jag har tre par skor köpta innan New York som jag inte använt än. Så ja, jag har några att gå in före jag köper fler, hehe. Roligt att Unda flyttat hit nu iaf. 

Själv ska jag också flytta, vet inte om jag berättat det än? Det dröjer nästan ett år dock men sen ska jag och Ozcar flytta in i en stooor, nybyggd trea som han köpt till oss. Det var inte direkt planen från början, men livet blir aldrig riktigt som man tänkt sig, right? Så min lägenhet just nu är bara tillfällig. Det blir bäst så. Så häromdagen var vi och valde golv, kakel, skåp och allt till nya lägenheten. Den kommer bli grymt fin! Och när jag flyttat till den tänker jag inte flytta igen kan jag lova, blivit många flyttar på väldigt kort tid.... Men i slutändan är det nog värt det för i nästa lägenhet kan vi bo läääänge, där finns det plats för bebisar och allt i framtiden hehe ;)


Undisen på cafét. Söt ;)


Lexi-mys imorse!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar