.

.

torsdag 25 juni 2015

"I should have trusted my guts"


Ligger i sängen, ska strax släcka för natten. Första natten med mina rosa öronproppar, hoppas dom funkar bra! Kollade nyss på termometern. Den visade tio grader. TIO grader. I slutet av juni?!?! WTF? Visserligen är det natt nu, men ändå. Tycker det har varit kallt hela dagen. Kan aldrig minnas tidigare att det varit såhär kallt i juni. Brr. Hoppas sommarvädret kommer hit snart och att det kommer för att stanna. En varm vecka i sommar får jag ju i vilket fall - i Spanien. Det ska bli skönt. Tidigare har jag inte varit supertaggad, var deppig över att komma hem från NY osv men nu sen jag börjat jobba har jag börjat se riktigt mycket fram emot Spanien. Ett break från jobb. Värme. Sol. Pool. Låter ganska lockande nu va? Drömmer mig bort.......... Nä men efter imorgon är första jobbveckan gjord och det är två jobbveckor kvar innan Spanien. Skönt att ha något att räkna ner till :) två veckor kommer nog gå i en rasande fart och plötsligt är man där, i värmen. Can't wait!!

Men nu ska jag släcka iaf. Börjar 14 imorgon så jag lär väl inte hitta på supermycket innan jobbet. Ska ringa doktorn, hon måste lösa medicinproblemet jag skrev om tidigare idag. Min medicin är nämligen slut och det vore ju sjukt jobbigt om hormonproduktionen startar igen med smärta och allt var det innebär, bara för att jag inte kan få tag på doktorn. Nepp, henne måste jag ringa det första jag gör när jag vaknar! Så nu ska jag släcka. Vi hörs till morgonen sötnosar, nattinatt.


Hahahah look at this tard.... Jag på flyget...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar