.

.

fredag 26 juni 2015

Work out


Varit hos sjukgymnasten nu, blev 50 min träning och 10 minuters avslappning på slutet och herrejävlar vad jobbigt. Visste att jag var svag men inte SÅ svag. Dock har jag grym bålmuskulatur så dom övningarna gick lätt som en plätt. Men arm- och benmuskler alltså, nää... Framförallt armarna (och axlarna) var jag fruktansvärt svag i. Men jag har en ganska atletisk kroppsbyggnad så dom ser lite tränade ut men det kan jag bekräfta att det var dom INTE. Haha.

Nu är jag färdig iaf, blev en snabbdusch direkt på sjukhuset och sen vandrade jag direkt till vagnen som jag sitter på nu. Är på väg in till stan för dejt med Undisen. Åh det ska bli så kul! Vi har alltid kul ihop :) ska införskaffa en kalender också då min går ut om tre veckor. Helt klart nödvändigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar