.

.

onsdag 24 juni 2015

Irriterad


Vilken otur jag har - fått ett otroligt lugnt och slappt schema idag... Damn haha. Hjälper kollegorna lite för att få lite mer att göra iaf och nu hade jag ett glapp i schemat på 20 min så passar på att ta en sväng till Apoteket. Inhandlat öronproppar som jag kan sova med nu när jag sover mycket med en viss herre som snarkar extremt högt :) när jag inte jobbar är det mest bara irriterande, men nu när jag jobbar så blir jag extremt trött då hand snarkningar förstör själva insomningsprocessen för mig och gör att jag inte kan somna. Så, öronproppar blir det framöver, rosa såklart! Köpte mig även tre bars, sånadär "proteinbars" som är så trendiga haha. Förstår inte hypen över dom, godis är godare.... MEN, dom smälter inte på samma sätt som choklad i väskan plus att jag diggar konsisten så dom får ligga i väskan så jag kan ta en när jag blir sugen =) men egentligen gick jag inte till Apoteket för bars och öronproppar, utan för att hämta medicin, en medicin som tydligen helt plötsligt har slutat tillverkas. Min Synarela-spray. Jag hoppas att receptarien var dum i huvudet eller något och att det inte stämmer för stämmer det kommer jag börja gråta som ett litet barn - den enda medicinen som fungerar på mig har slutat produceras. Det kan ju seriöst inte vara sant?!? Inga generiska preparat fanns heller att beställa (medicin med samma effekt tillverkad av ett annat företag) så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Får ringa läkaren imorgon! DIREKT! Vet ju att samma typ av medicin finns som injektioner så förhoppningsvis har dom bara slutat tillverka den i nässpray-form. Eller något. Det återstår att se. Irriterande i vilket fall! 

Nu ska jag jobba vidare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar