.

.

måndag 15 juni 2015

Bra dag


Haft en fantastisk dag! Började med att möta upp Unda halv två i stan. Vi satt och pratade en stund i solen och sen gick vi och köpte froyo som vi tog med ut i solen och pratade en stund till. Sen vandrade vi runt en stund i stan, kollade på skor till Unda och jag köpte ramar innan vi avslutade med en islatte på EH. Därefter tog vi en promenad från stan hem till mig och hängde här en stund. Pratade gamla minnen och bara chillade. Sen kom Ozcar hem så då hängde vi med honom en stund och jag kom fram till att jag ville se Undas nya lägenhet. Sagt och gjort - jag och Unda lånade Ozcars bil och körde hem till henne. Väl hos henne kollade jag runt lite först - jättemysig lägenhet! Sen gick vi till Willys, mitt älskade (hatkärlek) Willys som jag var så mycket i när jag först hade flyttat till Göteborg. Unda bor nämligen nästan exakt där jag bodde först när jag flyttade till Göteborg :) så det var lite kul att gå till Willys, många roliga och tråkiga minnen därifrån haha. Jaja vi köpte iaf lite mat och sen gick vi hem till Unda och lagade maten, åt och bara hängde fram tills för typ 40 minuter sen, då åkte jag hem för att hinna träffa Ozcar lite innan han skulle sova. Nu har han lagt sig och jag ska kolla på Orange is the new black. Mys <3

De två översta bilderna är på mig från idag och dom två nedre är på mig och Mr i NY .







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar