.

.

onsdag 24 juni 2015

Night


Läggdags nu! Lite senare än tänkt, vet ni varför? För jag har tagit lite bilder till er. Läste igenom inläggen jag skrivit idag och blev helt plötsligt sugen på att sminka mig för att kunna visa er bilder på mitt ansikte före och efter användning av bareMinerals-basen. Bilderna ligger dock på systemkameran så det är inget ni får se nu, men inom en snar framtid, dvs när jag orkat lägga in dom i datorn. Jag tog en helt naturlig bild utan något smink, en bild där jag endast applicerat basen och en bild där jag sminkat färdigt allt, dvs även ögonen och brynen. 

Brynen är inget jag sminkar speciellt ofta men på senaste, sen jag köpte en ny bra ögonbrynspenna har jag utvecklat någon form av kärlek för att sminka även dom. Inte mycket alls, utan bara fylla i lite där jag har lite glest mellan stråna. Så det kommer nog ske oftare framöver. Men somsagt, till jobbet bär jag inget smink alls och inte heller hemma. Anyway, bilderna kommer upp någon dag och de är det jag har sysslat med nu en stund. Därför kommer jag i säng först nu.

Nu ska jag försöka sova och hoppas på bra drömmar (drömde mardrömmar natten till idag, fy) och så hörs vi imorgon när jag sitter på vagnen påväg mot röntgen. Eller kanske tidigare. Vi får se! Puss på er & godnatt <3


Bjuder på en LL-bild (LisaLexi-bild för er som inte fattade). Godnatt från oss, nu kryper vi ner bredvid Mr.


En liten quote får ni också. Som om någon tagit mina känslor och satt ord på dem. Stämmer på pricken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar