.

.

söndag 26 juli 2015

"It's a bad day, not a bad life"


Har en seg dag idag, en seg, trött och ganska nedstämd dag. Det är söndag. Det är inget som har hänt. Inget nytt åtminstone . Det är bara en seg dag. En dag med mycket tankar, en dag då hjärtat känns alldeles tungt. 

Ibland kan jag önska att jag var lite mer ohämmad. Att jag var lite mer uppe i det blå, och att jag kunde släppa loss lite utan att bry mig om konsekvenser. Jag önskar helt enkelt, ibland, att jag kunde skriva om precis allt i mitt liv här i bloggen. Att jag kunde vara mer ocensurerad i mitt skrivande och skriva om allt som rör sig i huvudet. Det är så mycket som rör sig däruppe såna här dagar. Ni skulle bara veta. Och ibland kan jag tänka att det skulle vara skönt att bara skriva precis allt. Eller prata om allt. Att släppa in någon. Men jag är inte sån. Jag håller hellre tankarna för mig själv.


Nä, nu ska jag rycka upp mig lite. Lite serie och en tur bland mina favoritkläder i garderoben brukar vara lite uppiggande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar