.

.

torsdag 16 juli 2015

Lycka


Läggdags efter en lång men bra dag. Kommer förmodligen somna som någon jävla sten haha. Skönt! Imorgon är det torsdag vilket innebär att jag bara har torsdag och fredag kvar som heldagar här nere, på lördag blir det hemfärd och jag längtar inte :( ska se till att ta vara på dom sista dagarna lika bra (om inte bättre) som vi tagit vara på dagarna hittills! Och ja, även om jag var ledsen förut, och även om sorgen och smärtan gör sig påmind emellanåt även när jag är utomlands (ledsenhet tar inte semester) så är det lättare att tänka på annat här borta. Det går att ha bra dagar och vara glad även om tankarna kommer emellanåt. Denna resa har, precis som NY-resan, varit helt fantastisk. Två av mina bästa resor i livet måste jag nog säga, och det TROTS att jag bär på saknad och är ledsen. Det känns grymt. Äntligen har jag fått tillbaka lite livsgnista, motivation och har funnit något jag verkligen njuter av - att resa.


Kvällsbilder tagna nu på balkongen. Snyggt med solbränna och vita tänder! Ser piggare ut än jag gjort på länge. Känner mig piggare också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar