.

.

söndag 19 juli 2015

Spaniens shopping.


Shoppade inte så mkt i Spanien. Det var liksom inget ställe för brutal shopping. Men lite, fick jag såklart med hem. Jag köpte massor av ringar. Alltså, massor, typ tio stycken. Superbilliga och inte äkta silver för fem öre men nickelfria ska dom va, så det återstår att se. I annat fall får jag ge bort dom. Jag älskar iaf ringar och ville köpa så jag kan matcha dom på olika sätt. Det var därför jag köpte så många, så kan jag variera mycket. Plus att dom var skitbilliga, kunde inte låta bli haha. Tog lite bilder på dem, i olika konstellationer. Alltså, det är inte säkert att det är så jag skulle matcha dom egentligen, men jag ville få kort på dem så jag slängde på dom på olika sätt :)





Och så en bild på alla enkla ringar uppradade:


Och såklart en på alla, både de enkla och de som är lite "mer":


Och slutligen en bild på när ALLA är på händerna. Skulle ju aldrig bära alla samtidigt men:





Sen köpte jag och Mr små voodooliknande "prydnader" att hänga i bilen. Vi har redan en i lila så tänkte att han skulle få två kompisar. Såååå söta alltså, åååh!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar