.

.

fredag 31 juli 2015



Sådär, nu ska jag sova. Pratat (skrivit) lite med en gammal vän jag inte varken träffat eller pratat med på flera år. Det var faktiskt riktigt trevligt, kul att han hörde av sig. Man kan väl säga att vår vänskap inte slutade på bästa sätt haha, därför kom detta helt oväntat :)

Men, jag var tvungen att slita mig från vår konversation, jag ska nämligen sova nu eller åtminstone försöka. Sen hur det går är en annan femma haha. Det får vi se.

I vilket fall hörs vi imorgon när jag vaknar och då hoppas jag på att vara pigg och glad. Glad lär jag väl vara men pigg vettefan..... Hoppas tröttheten försvinner snart, är trött på att vara trött. Haha. 




En bild på mini-mig får pryda detta inlägg. Ett av mina absolut första passfoton, tror jag är runt tre år på bilden. Haha syns DEFINITIVT att det är jag. Vissa ändras ju vääääldigt i utseende när de blir äldre men jag tycker att jag är mig väldigt lik. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar