.

.

torsdag 23 juli 2015

"come back to me, please come back"


Dags att sovaaaaa. Är frf jättetrött även om jag sov efter jobbet förut. Konstigt alltså..... Men en sak är bra - jag har sovmorgon imorgon!!! Ska nämligen jobba kvällen och då börjar jag inte förrän klockan 14. Så imorgon ska jag bannemig sova ut mig. Ska sova så länge jag bara kan och orkar innan klockan halv två när jag ska knalla till vagnen. Det enda jag ska hinna med innan jobbet är en dusch, så jag skulle kunna sova till halv ett om jag ville. Det kanske inte riktigt blir så länge - men det är skönt att veta att jag kan.

Kvällspass imorgon och sen är det bara fredag kvar innan det är helg. Nedförsbacken har med andra ord börjat. Åååh det ska bli så skönt med helg! Jag ska bland annat träffa min bästa vän, har planer på att gå på bio etc. Men vi får se, allt kan hända. Det ska bli skönt med helg i vilket fall!

Nä, nu måste jag borsta klart tänderna och sen ska jag sova. Vi hörs imorn när jag har vaknat till liv. Puss&kram.



Bjuder på några mys-bilder på mig och lillan från soffan förut. Hon klättrade upp i min famn och la sig där jättelänge, supermysigt.



Såhär som på bilden nedan lyfter hon upp huvudet när hon vill ha en puss på pannan. Vilket hon självklart får. Sååå söt!



Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar