.

.

måndag 20 juli 2015

Boring day


Godmorgon! Jag är precis färdigtränad och på väg till vagnen. Herregud vad jag var trött imorse alltså, när klockan ringde. Villllle verkligen inte träna och låg kvar i sängen till sista möjliga minuten, var på vippen att skippa det alltså. Men sen tog jag mig i kragen och pallrade mig iväg. Bra gjort Lisa, i'm very proud. Dock hann jag inte bädda så det ska bli spännande att komma hem nu och se om Lexi har gjort kaos med täckena. Haha!

Ska hem och äta lite melon nu, vattenmelon. Har lite cravings efter det för tillfället haha. Sen ska jag lägga mina stackars värkande muskler i sängen en stund innan jag pallrar mig in i duschen och vidare mot jobbet till klockan 22. Detta är en såndär jävla tråkdag som jag vill ska gå så snabbt som möjligt. Inte det minsta sugen på jobb :(


Hade hellre suttit här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar