.

.

fredag 31 juli 2015

nanana


Hade rätt, en chilldag blev detta. Konstigt nog är jag fortfarande trött, menmen. Ska lägga mig om ett tag även om jag säkerligen inte kommer somna förrän fram mot fyra-femtiden.

Imorgon är det dags för jobb igen. Eller rättare sagt hela helgen. Fre-mån jobbar jag. Försöker att byta bort min söndag, för att kunna hänga kvar i Vargön med kusinerna lite längre, men det går inte så bra. Hoppas det löser sig, tråkigt att åka dit lördag em/kväll för att behöva åka iväg direkt på söndag morgon igen. Menmen, vi får se - det kanske löser sig :) om jag har tur. 

Gled ifrån ämnet lite där haha. Har en jobbhelg framför mig som inleds med ett kvällspass imorgon. 14-22, så jag får åtminstone sovmorgon. Sovmorgon och en låååång god frukost när jag vaknat till liv :) helt okej alltså. Hade såklart varit roligare om Ozcar också jobbade sent för då kunde vi haft sovmorgon tillsammans och ätit frukost ihop. Men nä.... Det får jag ha själv :(

Ska se ett sista avsnitt serie nu innan jag lägger mig. Puss!


En liten bild när jag sitter vid poolen och dricker en fruktdrink. Mummmaaaa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar