.

.

söndag 19 juli 2015

Godmorgon!


Hej på er, hoppas allt är grymt! Jag sitter själv i sängen just nu, sörplar kaffe. Har faktiskt varit vaken i någon timma men har ännu inte orkat gå upp haha. Så jag sitter här med en kaffekopp i handen och min lilla tjej liggandes på mina ben, under täcket. Mys <3

Förresten, igår när vi kom hem möttes vi av en surprise. Mamma hade varit hemma hos oss och förbättrat lägenheten, kan man väl säga. Lägenheten var fräsch och fin, sängen var renbäddad med helt nyköpta (snygga!) lakan och det fanns mat färdig så vi bara behövde värma igår. "Det är så himla skönt när man kommer hem från en resa och slipper ställa sig och greja direkt", var mammas kommentar och jag håller definitivt med henne. Att komma hem och slippa laga mat när man är dödstrött var guld värt, även att upptäcka att det fanns ny mjölk i kylskåpet, nytt kaffe osv. Tack Mammi , du är bäst!

 
Nya fina lakan <3 ja, jag sover enbart i rött. Vet inte om ni reflekterat över det, men om ni har det så vet ni nu =)



Sötis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar