.

.

onsdag 8 juli 2015


dricker kaffe i väntan på att dra till spårvagnen, vilket jag ska göra om typ tio minuter :) är inte direkt på humör då jag har jätteont i magen men vad ska man göra? Hoppas på ett bra schema så kvällen går fort...... Har ett kvällspass och två dagspass framför mig innan semestern så det är bra eftersom dagspassen går så jäkla fort. Är med andra ord bara dagen jag måste ta mig igenom och sen är det bara "snabba" dagar kvar.

Behöver även packa haha, shit alltså jag har inte börjat än. Jag som ofta packar långt långt i förväg med packlista och allt, som någon typ av kontrollfreak, har inte ens satt igång än... Har faktiskt inte ens tvättat allt jag ska ha med mig än. Behöver sätta igång snart haha. Har bokat tvättid imorgon faktiskt. Även om jag har tvättmaskin i lägenheten är det lättare att boka tvättstugan om det är mycket tvätt, det finns många fler maskiner där + ett torkskåp och en torktumlare. Så imorgon ska allt tvättas och torkas och sen får jag packa på fredag. Det hinner jag. Det blir bra.  

Nu måste jag gå...

 
....Hade hellre stannat här hela dagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar